Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 1 Lignende profiler
Computer science Teknik og materialevidenskab
Students Teknik og materialevidenskab
Computer games Teknik og materialevidenskab
learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
pupil Samfundsvidenskab
linguistics Samfundsvidenskab
interaction Samfundsvidenskab

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 1995 2019

13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019

Elbæk, L., Majgaard, G., Valente, A. & Khalid, M. S., 2019, Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning, ECGBL 2019.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Fables for teachers and pupils: incrementally defined scenario-based, interactive and spatial stories

Valente, A. & Marchetti, E., 2019, Learning and Collaboration Technologies: Designing Learning Experiences. HCII 2019. Zaphiris, P. & Ioannou, A. (red.). Springer, s. 206-224 (Lecture Notes in Computer Science, Bind 11590). (Information Systems and Applications, incl. Internet/Web, and HCI, Bind 11590).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

pupil
scenario
teacher
electronic learning
classroom

Human Wrongs: Playing with sensitive matters across sandbox games and anthropomorphism

Marchetti, E. & Valente, A., 2019, Proceedings of the European Conference on Games Based Learning. Academic Conferences and Publishing International, 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

The Road towards Friendly, Classroom-Centered Interactive Digital Contents Authoring

Valente, A. & Marchetti, E., 2019, (Accepteret/In press) The 27th International Conference on Computers in Education: Taiwan: Asia-Pacific Society for Computers in Education. Asia-Pacific Society for Computers in Education

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Fables: Exploring natural ways of expressing behavior to create digital simulations

Valente, A. & Marchetti, E., 2018, Design, User Experience, and Usability: Designing Interactions. Marcus, A. & Wang, W. (red.). Springer, Bind 10919. s. 110-126 (Lecture Notes in Computer Science, Bind 10919).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Aktiviteter 2019 2019

  • 3 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
  • 1 Medlemskab af bedømmelsesudvalg
  • 1 Konferenceoplæg

2nd fall workshop

Emanuela Marchetti (Deltager), Andrea Valente (Deltager)
21. okt. 2019

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Human Wrongs: Playing with sensitive matters across sandbox games and anthropomorphism

Emanuela Marchetti (Underviser), Andrea Valente (Andet)
4. okt. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

1st fall workshop in CLCT

Emanuela Marchetti (Deltager), Andrea Valente (Deltager)
6. sep. 2019

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Opstartsworkshop for Center for Learning Computational Thinking

Emanuela Marchetti (Deltager), Andrea Valente (Deltager)
19. jun. 2019

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Bedømmelse af PhD-ansøgninger (Begivenhed)

Camilla Kølsen Petersen (Medlem), Andrea Valente (Formand)
1. jun. 201928. jun. 2019

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg