Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 6 Lignende profiler

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne.

Publikationer

Design of an educational multimedia library to teach Python to non-technical university students

Valente, A., Marchetti, E. & Wang, J., 2020, (Accepteret/In press) LCT: 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEARNING AND COLLABORATION TECHNOLOGIES. Zaphiris, P. & Ioannou, A. (red.). Springer

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Fabric Robotics - Lessons Learned Introducing Soft Robotics in a Computational Thinking Course for Children

Pedersen, B. K. M. K., Marchetti, E., Valente, A. & Nielsen, J., 10. jul. 2020, Lecture Notes in Computer Science (LNCS). Springer

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  • StickAndClick: sticking and composing simple games as a learning activity

    Valente, A. & Marchetti, E., 10. jul. 2020, Proceedings of Learning and Collaboration Technologies: Designing Learning Experiences. HCII 2020. Springer, 20 s. (Lecture Notes in Computer Science).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

    13th International Conference on Game Based Learning, ECGBL 2019

    Elbæk, L. (red.), Majgaard, G. (red.), Valente, A. (red.) & Khalid, M. S. (red.), okt. 2019, Dechema e.V. 1050 s.

    Publikation: Monografi/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  • Fables for teachers and pupils: incrementally defined scenario-based, interactive and spatial stories

    Valente, A. & Marchetti, E., 2019, Learning and Collaboration Technologies: Designing Learning Experiences. HCII 2019. Zaphiris, P. & Ioannou, A. (red.). Springer, s. 206-224 (Lecture Notes in Computer Science, Bind 11590). (Information Systems and Applications, incl. Internet/Web, and HCI, Bind 11590).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

    Åben adgang
    Fil
  • 6 Downloads (Pure)

    Aktiviteter

    • 3 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
    • 2 Medlemskab af bedømmelsesudvalg
    • 1 Konferenceoplæg

    SDU Game Development and Learning Technology (Organisation)

    Andrea Valente (Medlem)

    2020 → …

    Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

    2nd fall workshop

    Emanuela Marchetti (Deltager), & Andrea Valente (Deltager)

    21. okt. 2019

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

    Human Wrongs: Playing with sensitive matters across sandbox games and anthropomorphism

    Emanuela Marchetti (Underviser), & Andrea Valente (Andet)

    4. okt. 2019

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    1st fall workshop in CLCT

    Emanuela Marchetti (Deltager), & Andrea Valente (Deltager)

    6. sep. 2019

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

    Opstartsworkshop for Center for Learning Computational Thinking

    Emanuela Marchetti (Deltager), & Andrea Valente (Deltager)

    19. jun. 2019

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende