Anette Grønning

Ph.d., cand.ling.merc. i sproglig informatik

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20012019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2001 2019

Filtrer
Bidrag til bog/antologi
Bidrag til bog/antologi

Chat interaction in Public and Commercial Domains

Grønning, A., 2010, Digital Content Creation: Perceptions, Practices & Perspectives. Kim Christian Schrøder, K. D. (red.). New York: Peter Lang, s. 167-185 19 s. (New Literacies and Digital Epistemologies, Bind 46).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Corporate Blogs: Face Strategies can Help Your Design

Grønning, A., 2010, Designing New Media: Learning, Communication and Innovation. Philipsen, H., Agerbæk, L. & Walther, B. K. (red.). 1 udg. Aarhus: Systime Academic, s. 137-177 40 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Digitale professionelle samtaler - kommunikation og sociale medier

Grønning, A., 2018, Professionelle samtaler og empatiske relationer. Nørrelykke, H. & Hansen, B. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 51-87

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Sensitivt digitalt medieindhold: at undersøge fostre på Facebook

Grønning, A., 7. aug. 2017, Digitale metoder: At skabe, analysere og dele data. Drotner, K. & Mosberg Iversen, S. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 185-204 (Medier, Kommunikation, Journalistik , Bind 11).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review