Peter Hobel

Cand.mag.

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20022021
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2002 2019

Filtrer
Tidsskriftartikel
2019

Forkastet eller anerkendt?

Hobel, P., 7. aug. 2019, I : GymPæd 2.0. 22, s. 16-22 7 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang
2018

Evaluering i overgangen mellem folkeskole og gymnasium

Hobel, P., Christensen, T. S. & Piekut, A., 2018, I : GymPæd 2.0. 2018, 20, s. 42-45

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang

Hvordan opfatter elever og lærere fagligt samspil?

Hobel, P., Christensen, T. S. & Høegh, T., 2018, I : GymPæd 2.0. 2018, 20, s. 26-30

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang

Reformarbejdet 2017/18 i de gymnasiale uddannelser

Qvortrup, A., Petersen, C. K., Elf, N. F., Krogh, E., Hobel, P., Christensen, T. S., Raae, P. H., Høegh, T. & Zeuner, L., 2018, I : GymPæd 2.0. 2018, 20, s. 6-9

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang

Skriftlighed i overgangen mellem grundskole og gymnasial uddannelse

Hobel, P., Piekut, A. & Krogh, E., 2018, I : GymPæd 2.0. 2018, 20, s. 38-41

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang
2017

Fokusområde: Evaluering

Hobel, P. & Christensen, T. S., 7. aug. 2017, I : GymPæd 2.0. 17, s. 28-31 4 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Fokusområde: Faglig udvikling og fagligt samspil

Hobel, P., 7. aug. 2017, I : GymPæd 2.0. 17, s. 16-18 3 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

2016

Fag og skrivedidaktik: et samarbejde mellem lærere og forskere

Hobel, P., apr. 2016, I : GymPæd 2.0. 14, s. 7-11 5 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Læringsmål og sammenlignende skrivedidaktik

Hobel, P., 2016, I : Cursiv. 19, s. 35-66 32 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2015

Hvorfor kan de ikke bare rette hele opgaven? Et udviklingsprojekt om skriftlighed og formativ respons

Piekut, A. & Hobel, P., 2015, I : GymPæd 2.0. 12, s. 7-10 4 s., 2.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

2014

Innovation i de gymnasiale uddannelser

Hobel, P., sep. 2014, I : Musikbladet. s. 23-29 7 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Medierende artefakterer, objekter og lægmandsdannelse - kommentar til tre artikler om it-didaktik

Hobel, P., 1. aug. 2014, I : Cursiv. s. 141-152

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2012

Lidt om oldtidskundskab og om fagsamarbejde i studieretninger

Hobel, P., 2012, I : Logos - klassikerforeningens medlemsblad. 1, s. 29-31

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

2011