Publikationer 1972 2022

Filtrer
Poster
Poster
60 Downloads (Pure)

Aktiverende undervisning – eksemplarisk undervisning for universitetsundervisere

Nørgaard, C., 6. maj 2015. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Åben adgang
Fil

A Typology of Personalisation- & Customisation Services

Sørensen, J. K., 2008. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

personalization
typology
computer science
public service
marketing
15 Downloads (Pure)

Benyttelsesgrad: ny indikator for brug af bogsamlinger

Thiesen, A. L. & Husen, K. J., 20. sep. 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Åben adgang
Fil

Blend-A Pilot: Blended internetbaseret og ansigt til ansigt alkoholbehandling

Tarp, K. H. H., Rasmussen, J., Mejldal, A., Folker, M. P. & Nielsen, A. S., jan. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

Cerebrospinal fluid levels of catecholamine metabolites in Parkinson’s disease and L-DOPA-induced dyskinesia

Bidragets oversatte titel: Katekolamin-metabolit-niveauet i rygmarvsvæsken ved Parkinson's sygdom og L-DOPA-induceret dyskinesi.Dammann Andersen, A., Binzer, M., Stenager, E., Blaabjerg, M., Havelund, J. F., Færgeman, N. J. & Gramsbergen, J. B., 3. jul. 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

Competencies in education for democracy - a Danish Version

Christensen, A. S., 13. jun. 2015.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

CRAFT: Community Reinforcement and Family Training

Hellum, R., Nielsen, A. S., Bischof, G., Andersen, K., Hesse, M., Ekstrøm, C. T. & Bilberg, R., 22. okt. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Dialog i undervisningen - er det muligt?

Riis, A. H., 10. jun. 2014.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Elderly-study – treatment for alcohol problems among 60+

Bilberg, R. M., Andersen, K., Bogenschutz, M. P., Buehringer, G., Lizarraga, C., Behrendt, S., Braun, B. & Nielsen, A. S., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Experiences with Flipped Classroom

Brandt, A. & Kjær, C., 3. nov. 2015.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

Identifying and addressing international teachers’ complex needs

Kristiansen, B. & Hurford, D., 2014.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

57 Downloads (Pure)

Informationssøgning i det humanistiske forskningsfelt

Husen, K. J. & Rasmussen, L. T., 3. nov. 2015. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Åben adgang
Fil

Learning Styles and e-portfolio in Nursing Education

Bidragets oversatte titel: Læringsstile og e-portfolio i sygeplejerskeuddannelsenNielsen, K., Pedersen, B. D. & Helms, N. H., 7. apr. 2010. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

Med et fælles mål: Fra socialkonstruktivistisk læringsteori til -proces

Bom, A. K., 2015.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

Negotiating the role of the professional teacher

Troelsen, R. & Tofteskov, J., 18. jun. 2014.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

35 Downloads (Pure)

Ph.d.-café i Philoteket – Sæt i gang…

Jacobsen, K. A., Bredahl, L., Shaghaei, N. & Husen, K. J., 18. sep. 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Fil
51 Downloads (Pure)

Philosophy of Science in Danish Upper Secondary Education

Klausen, S. H. & Brande, M., 5. feb. 2016. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Fil

Physicians' existential communication with patients living with a chronic disease

Andersen, A. H., Assing Hvidt, E., Hvidt, N. C. & Roessler, K. K., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Projekt Tidlig Opsporing og Forebyggelse (TOF projektet)

Thilsing, T., Christensen, J. R., Larrabee Sonderlund, A., Thomsen, J. L., Waldorff, F. B., Søndergaard, J., Hvidt, N. C., Assing Hvidt, E., Svensson, N. H., Pedersen, L. B. & Larsen, L. B., 12. nov. 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Teaching in Motion

Wiedemann, F., 28. aug. 2014. 17 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Teaching
student
learning
experience
youth education
21 Downloads (Pure)

The quality of MI measured by MITI 4 and associations with use of alcohol. Preliminary results

Bidragets oversatte titel: Kvaliteten af MI målt med MITI 4 and associationer til forbrug af alkohol.: Forløbige resultaterKramer, L., Nielsen, A. S., Andersen, K. & Moyers, T. B., 2017. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Fil
56 Downloads (Pure)

Tools for Active Teaching & Learning Online

Kjær, C., Christensen, I-M. F. & Hansen, P. S., 8. okt. 2015.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Fil

Training of trainers in active learning methods at the Princess Nourah Bint Abdul Rahman University, Riyadh, Saudi Arabia

Ikonen, A. L., Eklund Karlsson, L., Andersen, P. T. & Aro, A. R., 30. okt. 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Saudi Arabia
learning method
Teaching
learning
knowledge transfer
64 Downloads (Pure)

Vil ph.d.-studerende gå på café… i biblioteket? Og hvad skulle de få ud af det?

Bredahl, L., Jacobsen, K. A. & Husen, K. J., 22. sep. 2016. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Fil