Fællesområdet

Publikationer

Filtrer
Konferenceabstrakt til konference
2019

RI2A – towards a Responsible Institute Impact Assessment

Nelhans, G., Vlachos, E. & Vignes, M., jul. 2019, s. 138-139. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Zooming in on employability and the SDU Slagelse Model

Jensen, A., Lemmergaard, J. & Lambert, K., 14. nov. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2018

LEARNING ANATOMY WITH AUGMENTED REALITY

Bidragets oversatte titel: At lære anatomi med Augmented RealityNørgaard, C., Dyhrberg O'Neill, L., Nielsen, K. G., Juul, S. & Chemnitz, J., 13. mar. 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
2017

Applying Bourdieu’s Field Theory to MLS Curricula Development

Wien, C. & Dorch, B. F., 5. jul. 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2016

A design-based research project on information literacy process: Focusing on reflections and self-feedback

Johansen, M. U. & Remvig, K., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
2013

BENCHEIT - Benchmarking Higher Education IT

Bidragets oversatte titel: Benchmarking af IT på videregående uddannelsesinstitutionerNielsen, K. G. & Siissalo, I., 13. jun. 2013.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

2011

WAYF i praksis: -eller hvordan man laver en Buisness Case

Nielsen, K. G., 15. nov. 2011. 10 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

2010

Empowering Teachers in Secondary School: Designing a Course on Virtual Worlds Teaching

Bidragets oversatte titel: Efteruddannelse af folkeskolelærere: Design af et kursus om undervisning i virtuelle verdnerChristensen, I-M. F., 2010. 4 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

2009

How Can Examination Practices Reflect the Use of Collaborative Web 2.0 Courses?

Bidragets oversatte titel: Hvordan kan eksamen afspejle, at undervisningen er baseret på kollaborative web 2.0 aktiviteter?Christensen, I-M. F., 2009. 4 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

2004

Web-based learning, global trends and projects at the University of Copenhagen

Nielsen, K. G., 27. jan. 2004.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling