Publikationer 1988 2019

Filtrer
Konferenceabstrakt til konference
2019

Children's Communities: Understanding Children's learning as connected to social life

Bidragets oversatte titel: Børns fællesskaberStanek, A. H., mar. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

Fil

Investigating parenthood for young teenagers: Background, theoretical perspectives and empirical examples

Bidragets oversatte titel: Udforskning af forældreskab til unge: Baggrund, teoretiske perspektiver og empiriske eksemplerAndenæs, A., Jansen, A., Sundnes, A. & Stanek, A. H., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

When the political agenda on behalf of the children is running away with the concept of learning

Stanek, A. H., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2017

Children’s proximal societal conditions

Bidragets oversatte titel: Børns nærmeste samfundsmæssige betingelserStanek, A. H., aug. 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Psychotherapy and pharmacotherapy research in contrast: similarities, differences and outlook

Lieb, K., Stoffers-Winterling, J., Storebø, O. J., Völlm, B. A., Kongerslev, M. & Simonsen, E., 28. sep. 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

The effects of long-term psychotherapeutic treatments for borderline personality disorder

Stoffers-Winterling, J., Storebø, O. J., Völlm, B. A., Nielsen, S., Kongerslev, M., Simonsen, E. & Lieb, K., 28. sep. 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

The effects of short-term psychotherapeutic treatments for borderline personality disorder - findings from a Cochrane review

Kongerslev, M., Storebø, O. J., Stoffers-Winterling, J., Lieb, K. & Simonsen, E., 28. sep. 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2016

Developing a Personal-Learning-Portfolio (PLP) for 1st year students at Department of Psychology

Johnsen, A. T., Beck Hansen, N. & Andersen, M. E., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

The Danish Guidelines on Borderline Personality Disorder: Main findings, clinical controversies, impact and implementation, and evidence-based knowledge and human interest

Kongerslev, M., Storebø, O. J. & Simonsen, E., 9. sep. 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2014

Fra studerende i praktik til refleksiv praktiker

Elmose, M. & Birkeland, S., 3. nov. 2014. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review