Beskrivelse

STORYTELLING: Det er ikke et nyt fænomen for virksomheder at brande sig med fortællinger. Men fænomenet er i udvikling. Nu vil kunderne være en del historiefortællingen I de gode gamle reklamedage red Marlboro Man ensomt, heroisk ud over de amerikanske græssletter på sin hest og røg det eneste helte-værdige cigaretmærke, der fandtes. ... Hvis man spørger kommunikationsekspert og lektor ved Institut for Design og Kommunikation, Syddansk Universitet, Birgitte Norlyk, så handler det om, at vi ikke er rationelle væsener. ... Det styrker dit brand, siger han. Og nogle gange bliver kunderne så engagerede i at være med i historien, at de tager styringen.
Periode15. mar. 2016

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelVi handler med hjertet
    Mediets navn/udløbErhvervsavisen Fyn
    Dato15/03/2016
    Producer/forfatterRUNE HEIDTMANN ruhe@erhvervsavisenfyn.dk
    PersonerBirgitte Norlyk