Tweens er ikke optaget af brands - de vil hellere redde verden:  En dansk undersøgelse af tweens, forbrug og mediepåvirkning viser, at mærkevarer langt fra er top of mind hos danske tweens. Det er problematisk at betragte tweens som et samlet segment - og tweens er ikke teenage-wannabes

  • Lars Pynt Andersen

Presse/medie

Beskrivelse

Emneord: Tweens, tweens, forbrug, mærkevarer

Emne

Tweens og mærkevarer
Periode28. jul. 2008

Mediebidrag

1

Mediebidrag

  • TitelTweens er ikke optaget af brands - de vil hellere redde verden:  En dansk undersøgelse af tweens, forbrug og mediepåvirkning viser, at mærkevarer langt fra er top of mind hos danske tweens. Det er problematisk at betragte tweens som et samlet segment - og tweens er ikke teenage-wannabes
    Mediets navn/udløbRetail Institute Scandinavia/Retail Focus
    MedietypeTryk
    Dato28/07/2008
    PersonerLars Pynt Andersen

Emneord

  • Tweens
  • tweens, forbrug
  • mærkevarer