Strategisk design af oplevelsesrum

Presse/medie

Beskrivelse

Brandbaseret butiksindretning, inspirerende interiører og sundhedsfremmende sanselandskaber. Design og indretning af rum er en potentiel kilde til ekstraordinær værdiskabelse. Deltagere i NICE Forum Hovedstaden fik førstehåndsoplevelser med rummet som oplevelsesskaber, da de deltog i en unik, hands-on sanse-, deltagere lærings- og oplevelsestour på Hotel SKT Annæ  i København. Oplevelsestouren blev guidet af Connie Svabo (ph.d., lektor med speciale i rum som medie, Roskilde Universitet) og Maria Amanda Beydin (oplevelsesdesigner og forskningsassistent fra Roskilde Universitet). 

Emne

Se flere ind- og udtryk fra dagen i filmen, hvor Connie og Maria fortæller, om nogle af de centrale ’greb’, der kan anvendes til strategisk design af oplevelsesrum: http://niceproject.dk/strategisk-design-af-oplevelsesrum/

Periode13. jun. 2018

Mediedækning

1

Mediedækning

Andet

TitelStrategisk design af oplevelsesrum
PlaceringHotel Skt Annæ, København, Danmark
Periode24. maj 2018

Emneord

  • Innovation
  • Service
  • oplevelse
  • rumligt design og arkitektur
  • oplevelsesdesign
  • turisme
  • læringsoplevelsesdesign