Sociale medier taber valget

  • Christian Elmelund-Præstekær

Presse/medie

Beskrivelse

I dag er der præcist et år til, at kommunalvalget skal afgøres. Det kan godt være, at en af de helt store aktører, de sociale medier, har afgørende effekt ved eksempelvis et præsidentvalg i USA, men det samme gør sig endnu ikke gældende ved et kommunalvalg i Danmark. Det vurderer Christian Elmelund-Præstekær, der er institutleder ved Institut for Statskundskab på Syddansk Universitet.
Periode21. nov. 2016

Mediedækning

3

Mediedækning

  • TitelSociale medier taber valget
    Mediets navn/udløbDagbladet Holstebro
    Dato21/11/2016
    Producer/forfatterPalle Hyldahl Brændsgaard pabr@dagbladetholstebro.dk
    PersonerChristian Elmelund-Præstekær
  • TitelSociale medier taber valget
    Mediets navn/udløbDagbladet Struer
    Dato21/11/2016
    Producer/forfatterPalle Hyldahl Brændsgaard pabr@dagbladetholstebro.dk
    PersonerChristian Elmelund-Præstekær
  • TitelSociale medier taber valget
    Mediets navn/udløbFolkebladet Lemvig
    Dato21/11/2016
    Producer/forfatterPalle Hyldahl Brændsgaard pabr@dagbladetholstebro.dk
    PersonerChristian Elmelund-Præstekær