Professor: De ved, hvad de laver

Presse/medie

Beskrivelse

KRUKKER - De ansatte ved aktionshusene er meget dygtige til at genkende de forskellige værker, de får ind. De tjekker meget billedmateriale og er altid meget interesserede i en genstands historie, for den kan øge værdien Det siger Anders Munch, professor ved Institut for Design og Kommunikation hos Syddansk Universitet. ... Hvis der har været tale om en stor produktion, og hælerne har været godt forberedt eller har solgt værkerne videre i mellemtiden, så kan det være rigtig svært at spotte - selv for et trænet øje, siger Anders Munch. - Man kan selvfølgelig overveje, om begejstringen for et opsigtsvækkende salg kan få dem til at overse noget, men jeg kan dårligt forestille mig, at det skulle være i deres interesse at videresælge stjålne varer.
Periode5. maj 2015

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelProfessor: De ved, hvad de laver
    Mediets navn/udløbJydskeVestkysten
    Dato05/05/2015
    Producer/forfatterAnne Kleemeyer Kiil, og Jakob Slyngborg Trolle aki@jv.dkjtr@jv.dk
    PersonerAnders V. Munch