Markedsføring i overflod: Hver dag bliver vi bombarderet med 3.000 reklamebudskaber i den vestlige verden. Derfor skal virksomhederne målrette og situationsbestemme, hvis ikke de vil drukne i mængden.

  • Lars Pynt Andersen

Presse/medie

Beskrivelse

Emneord: markedskommunikation

Emne

Udviklingen i markedskommunikation fra traditionelle massemedier til online communities og målrettet interaktive kommunikationsformer.
Periode2. nov. 2009

Mediebidrag

1

Mediebidrag

  • TitelMarkedsføring i overflod: Hver dag bliver vi bombarderet med 3.000 reklamebudskaber i den vestlige verden. Derfor skal virksomhederne målrette og situationsbestemme, hvis ikke de vil drukne i mængden.
    Mediets navn/udløbC3 Magasinet om ledelse og økonomi, nr. 7 2009
    MedietypeTryk
    Dato02/11/2009
    PersonerLars Pynt Andersen

Emneord

  • markedskommunikation