Hvordan virker Socialdemokraternes nye annoncekampagne på modtageren?

  • Heidi Jønch-Clausen

Presse/medie

Beskrivelse

I en ny S-kampagne, som allerede er voldsomt udskældt, kommer statsminister Helle Thorning-Schmidt med budskabet: ' Kommer du til Danmark, skal du arbejde'. Hvordan fungerer den nye kampagnes virkemidler? Heidi Jønch-Clausen, adjunkt, ph. d. ved Center for Journalistik på SDU»Den virker uindbydende og ekskluderende. Det er en hård retorik at starte med et krav, og budskabet ' Kommer du til Danmark, skal du arbejde' kan ikke stå alene...
Periode25. mar. 2015

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelHvordan virker Socialdemokraternes nye annoncekampagne på modtageren?
    Mediets navn/udløbPolitiken
    Dato25/03/2015
    Producer/forfatterTEIS GØRTZ, KJELD HYBEL OG GUDRUN MARIE SCHMIDT
    PersonerHeidi Jønch-Clausen