Festivalanalyse får tørre hug

Presse/medie

Beskrivelse

Eksperter kalder Poul Winthers markedsundersøgelse af interessen for Hasmark Festivalen for både useriøs og tynd Hasmark: Politikerne i Nordfyns Kommune skal passe på med at stole på resultaterne af Poul Winthers undersøgelse af interessen for en musikfestival for livsnydere i Hasmark. ... Men ud af de 300.000 kroner har Poul Winther kun valgt at bruge 26.000 kroner til at lave selve markedsanalysen, som ikke er lavet af et professionelt analyseinstitut, men af to bachelorstuderende fra Syddansk Universitet. ... Fyens Stiftstidende har bedt Henrik Feindor Christensen, der er direktør i det private analyseinstitut Analyse Danmark, samt lektor og ph. d. Klaus Levinsen ved Institut for Statskundskab på Syddansk Universitet om at vurdere kvaliteten af undersøgelsen. ... Klaus Levinsen, lektor og ph. d. ved Institut for Statskundskab på Syddansk Universitet.
Periode28. sep. 2015

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelFestivalanalyse får tørre hug
    Mediets navn/udløbFyens Stiftstidende
    Dato28/09/2015
    Producer/forfatterMagnus Ørum Harkjær maha@fyens.dk,yilmaz@fyens.dk
    PersonerKlaus Levinsen