Designvirksomheder sætter sig selv i scene

Presse/medie

Beskrivelse

Den ene trækker på det nynordiske køkken, den anden på Arne Jacobsen. Både Kähler og Georg Jensen Damask har genopfundet sig selv som hæderkronede varemærker. Forskere fra Institut for Design og Kommunikation har undersøgt, hvordan virksomhederne har haft held til det Det vakte opsigt, da tv-vært Ane Cortzen i starten af året meddelte, at hun forlod værtsrollen på DR til fordel for en nyoprettet stilling som kulturchef hos Kählers restauranter. ... Billeder og designernavne styrer vores oplevelse af kvalitet og værdi, siger Anders V. Munch, der er professor på Institut for Design og Kommunikation på SDU. ... Bogen udkom i 2015 på Syddansk Universitetsforlag. ... Anders V. Munch (mail: avm@sdu. dk) er professor i Designkultur på Institut for Design og Kommunikation ved SDU.
Periode3. jun. 2016

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelDesignvirksomheder sætter sig selv i scene
    Mediets navn/udløbNy Viden
    Dato03/06/2016
    Producer/forfatterMorten Lund presse@sdu.dk
    PersonerAnders V. Munch